![]() |
|
|
#1 |
|
Beginneling
|
Hallo koks,
Ik ben een student aan het Fontys in Eindhoven en studeer voor leraar Horeca Toerisme en Voeding (consumptieve technieken). Heb voordat ik ging studeren gewerkt bij de librije, koetshuis Bennekom, stenen tafel Borculo, hotel Groot Warnsborn en Villa Copera en enkelen bedrijven in Australië. Heb 1 jaar in Australië rond gereisd en af en toe gewerkt in de keuken. Ben begonnen met deze studie om mijn kennis te verbreden en meer na te gaan denken waarom je iets doet, waarom zo lang en waarom zoveel. Wil na mijn studie een eigenzaak openen en hier lekker te gaan koken voor de mensen. Nu wil ik niet teveel stil blijven staan en mijn eigen bezig gaan houden met Moleculair koken, maar omdat ik een student ben zijn die potten wel heel duur van ''Texturas el Bulli'' of ''Sosa'' en er zit veel te veel in. Ben nu dus opzoek na deze producten en dacht laat ik het eens zo proberen en een vragen aan collega's koks. Wie kan er wat missen, wil deze kok mijn dan mailen joostopdenoordt@hotmail.com Alvast bedankt Mvg, Joost Opdenoordt |
|
|
|
|
|